wtorek, 15 stycznia 2013

Liebster Awards

dobra, no więc zostałam nominowana do Liebster Awards przez Berry tu macie jej bloga . no i odpowiedzi:

1. Czemu zaczęłaś prowadzić bloga?
nie wiem, chyba z nudów 
2. Jak zaczęła się twoja historia z 1D?
przeglądam sobie gazetkę i zobaczyłam ich, potem poleciało z górki, czyli piosenki na YT 
3. Czy miałaś kiedyś sen z kimś z 1D? Jeśli tak opowiedz.
no miałam. śniła mi się Zayn. to troche głupie, ale skakałam z nim ze spadochronu. 
4. Co sądzisz o Modest? ^^
świetny
5. Ulubione dziwactwo chłopców?
wszystkie ^^
6. Co inspiruje Cie do pisania?
moje sny i głupoty, które robię na co dzień
7. Jakie talenty posiadasz?
 przyjaciółka mówi, że umiem śpiewać, ale dla mnie to tylko nucenie pod nosem :P
8. Jakie jest twoje największe marzenie?
jest tego bardzo dużo, ale największe to chyba polecieć do Nowego Yorku 
9. Masz twittera? Jeśłi tak to podaj. Chce Cie follow.
nie mam 
10. Życiowe motto.
mam trzy:
1. "bo trzeba się śmiać, wariatkę grać, szczęśliwym być i z życia kpić"
2. "ktoś kiedyś powiedział, że grzeczne dziewczynki piszą pamiętnik, niegrzeczne nie mają na to czasu, a ja chcę żyć tak, żeby pamiętać wszystko bez zapisywania"- nie wiem czy to motto, ale mi się podoba ;P
3. "nieważne jak bardzo się pierdoli, zawsze może być jeszcze gorzej" ;3




dziękuję za nominację, ja nominuję:
http://hope-love-truth.blogspot.com/
http://upallnightonedirection-1d.blogspot.com/
http://might-as-well-berry.blogspot.com/
http://you-and-i-1d.blogspot.com/


i pytania:
1.kto podoba ci się najbardziej??
2.skąd pomysł na opowiadanie/ bloga??
3. co sądzisz o El, Pezz i Dan??
4. twój sposób na nudę??
5. ulubiony kolor??
6. twoje życiowe motto??
7. serce vs rozum - czym się kierujesz??
8. opisz siebie w 3 słowach
9. o czym marzysz??
10. lubisz the wanted?? 
 
 
jeszcze raz dzięki za nominację :** 

2 komentarze:

  1. 1.kto podoba ci się najbardziej??
    mojemu sercu najbliższy jest Zayn <3 - Jullie / Niall ! zdecydowanie ! ;3 - Aileen / Myślę, że Harry, te jego loczki.... <3 - Samantha
    2.skąd pomysł na opowiadanie/ bloga??
    Jeżeli chodzi o to jak zaczęłyśmy pisać bloga, to to wyszło jakoś tak samo z siebie ;) to nie jest nasz pierwszy blog. A jeżeli chodzi o wenę to najczęściej przychodzi po obejrzeniu filmu, lub słuchaniu piosenek. Ale oczywiście najlepsze natchnienie do pracy dają nam chłopaki ! <3
    3. co sądzisz o El, Pezz i Dan??
    Eleanor postrzegamy za fajną laskę, jest okej, Perrie osobiście nienawidzę ( Jull ) a dziewczynom jest ona obojętna. Z Danielle jest różnie, zależy od naszego humoru.
    4. twój sposób na nudę??
    muzyka, napalanie się na 1D, i pisanie bloga <3
    5. ulubiony kolor??
    biały - Jull / beżowy - Aileen / miętowy - Sami
    6. twoje życiowe motto??
    na każdy dzień tygodnia, za dużo by pisać ;)
    7. serce vs rozum - czym się kierujesz??
    serce, zdecydowanie ;) u nas rozum nie działa za często ^^
    8. opisz siebie w 3 słowach
    oj uwierz nas w trzech słowach nie da się opisać... :)
    9. o czym marzysz??
    jest ich wiele ciężko wybrać...
    10. lubisz the wanted??
    nie, to najgorsze naszym zdaniem co może być ( nie obrażając nikogo )

    dzięki za nominację ! <3
    przepraszamy że w komentarzy a nie w poście, ale nie chciało nam się bawić ;) dzięki jeszcze raz xx, - Jull, Ail , Samantha

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne dzięki za nominację <3
    Odpowiedzi znajdziesz u mnie na blogu w zakładce "Liebster Award"...chyba jeszcze dziś ;)

    OdpowiedzUsuń