wtorek, 22 stycznia 2013

Libster Awards

hejka, zostałam po raz drugi nominowana do Libster Awards przez świetną dziewczynę z tego bloga oto pytania, które zostały mi zadane:
1. Kogo z One Direction lubisz najbardziej i dlaczego?
hmm... lubie ich wszystkich za sposób bycia
2. Ulubiona piosenka 1D?
o boziu troche tego dużo, ale najbardziej lubię :She` s not afraid, stand up, sole my heart
3. Od kiedy jesteś fanką 1D?
szczerze to nie pamiętam  :3
4. W jakim mieście mieszkasz?
tego ci nie powiem, bo jeszcze mnie ktoś namierzy ;P mogę tylko powiedzieć że w woj. Śląskim :P
5. Twoje hobby?
sport i filmy
6. Ktoś zainspirował Cię do pisania bloga czy sama z siebie zaczęłaś?
no cóż czytałam i samo tak przyszło, a inspirują mnie sny i i moje przypały ;D
7. Ile masz lat?
w październiku bd 16 lat - ta stara już bd XD
8. Twoje marzenie?
polecieć do NY i ogólnie coś osiągnąć, a nie tak jak teraz sie obijać
9. Masz życiowe motto jak tak to jakie?
"nieważne jak się pierdoli, zawsze może być gorzej" i "bo trzeba sie śmiać wariatkę grać, szczęśliwym być i z życia drwić"
10. Jak masz na imię?
Paulina, ale wolę Paula =]
11. Co chcesz robić w przyszłości?
nie wiem, mam jeszcze czas na przyszłość bardziej skupiam sie na teraźniejszości :P 

jeszcze raz dzięki i nominuję:
http://wecouldgooutanydayanynight.blogspot.com/
http://onedirectionzawszespoko.blogspot.com/
http://ty-i-one-direction-imaginy.blogspot.com/

i pytania:
1. ulubiony członek zespołu, dlaczego??
2. ile masz lat??
3. ulubiny kolor??
4. ulubiona piosenka??
5. twoje hobby??
6. co cię skłoniło do pisania??
7. komedia vs horror
8. serce vs rozum
9. co chcesz zrobić w życiu??
10. twoje marzenie??
11. ty w 3 słowach 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz