poniedziałek, 25 marca 2013

The Versatile Blogger

Siemka zostałam nominowana do The Versatile Blogger przez dziewczyny z nieziemskiego bloga ^^ za co bardzo dziękuję ;P
Nominowany powinien:
~podziękować nominującemu na blogu
~pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie na blogu
~ujawnić 7 faktów o sobie
~nominować 10 blogów i poinformować o tym ich autora
Fakty- wiecie już co nieco o mnie, ale:
1. wg mnie:" fizyka, chemia i matma to zło"
2. jakimś cudem po 2 latach- kiedy zawsze na koniec miałam 2- w pierwszym semestrze z fizyki miałam 4 ^^
3. kocham moje łóżko i nikomu go nie oddam
4. mam dołeczki w policzkach
5. mam kręcone włosy, które są ciemnego blondu
6. nie przejdę obok lustra obojętnie ;D
7. jem tylko mięso w spaghetti 

nominuję:
to tyle wiem, że miało być 10, ale ja nigdy nie przestrzegam zasad- stawiam na swoim ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz