wtorek, 19 marca 2013

Liebster Award

Sie porobiło, bo dostałam aż 2 nominacje do Liebster Award pierwsza jest od Gummibärchen.♥ z zajebistego bloga oraz przez Osobista marchewka Louisa..♥ z drugiego zajebistego bloga. 
Dobra nie muszę chyba gadać o co chodzi.
Pytania od Gummibärchen.♥:
1. Jakie jest twoje ulubione danie.?
spaghetti ogółem mówiąc uwielbiam makaron!!
2. Louis vs. Zayn.?
trudne pytanie, obaj. Nie wiem bo obaj są zajebiści ;P
3. Ulubiony batonik.? X DD
Milky Way <3
4. Znak zodiaku.?
waga
5. Jak masz na imię.?
Paulina, ale wolę Paula ^^
6. Jaka była twoja reakcja, na wieść, że 1D nie będzie mieć koncertu w Polsce.?
no cóż nie zdziwiło mnie to zbytnio, w końcu to Polska ;P
7. Kogo z 1D lubisz najbardziej.?
naj? wszystkich ;D
8. Wierzysz w Larrego.?
nie
9. Kisiel vs. Budyń.?
i znowu. musisz zadawać takie trudne pytania? chyba budyń waniliowy, ale kisiel też kocham ;3
10. Ulubione warzywko.?
malfefka ;P
11. Converse vs. Vans.?
Converse

teraz pytanka od Osobista marchewka Louisa..♥:
1.Jak masz na imię.?
Paulina, ale wole Paula ;P
2.W jakim województwie mieszkasz.?
śląskie
3.Masz twittera.?
nie
4.Jakie znaczenie ma w twoim życiu One Direction.?
duże ;P
5.Ulubione danie.?
szpagetti <3
6.Ulubiona piosenka.? 
Wheatus - Teenage Dirtbag, a od 1D to She` s not afraid
7.Jakie kraje oprócz Polski, udało ci się zwiedzić.?
Niemcy, Włochy, Słowację przejeżdżałam też przez Czechy i Austrię
8.Za co kochasz One Direction.?
za podejście do życia i poczucie humoru
9.Do jakich fandomów należysz.?
żadnego ;]
10.Ulubiony zespół.?
1D, słucham też Green Day i Busted
11.Ulub. przedmiot  w szkole.?
w-f i przerwa, lubiłam też plastykę, ale już nie bo jestem :"nieodpowiedzialne"- zapomniałam przynieść sznurka ;P

ox to ja nominuję:
http://summer-paradise-1d-story.blogspot.com/
http://forever-young-history-1d.blogspot.com/
http://caroline1881.blogspot.com/
Pytanka od mła:
1.Którym z chłopaków z 1D się jarasz?
2.Masz życzenie od dżina. Czego sobie życzysz?
3.serce vs rozum?
4.kot vs pies
5.Ulubiony kolor
6.ulubione jedzenie
7. ulubiona piosenka
8.jakie masz hobby?
9.Co chcesz robić w przyszłości?
10.ile masz lat?
11. masz rodzeństwo?

to na tyle ;P

1 komentarz: