środa, 13 lutego 2013

The Versatile Blogger 2

Dobra zostałam nominowana do The Versatile Blogger po raz 2 przez Keysley  z  tego bloga.,
a i jeszcze kiedyś przez Berry z tego bloga , ale zapomniałam- tak jak mówiłam mam sklerozę ;P dlatego podam 14 faktów ;D
to jeszcze raz, trzeba:
1.Podziękować nominującemu na jego blogu.
2.Ujawnić 7 faktów o sobie.
3.Pokazać nagrodę na swoim blogu.
4.Nominować 10 blogów (lub mniej), które Twoim zdaniem na to zasługują.
5.Poinformować o tym fakcie autora nominowanego bloga.


fakty o mła: 
1. moje ulubione kolory to niebieski, zielony i czarny  
2. mam niebieskie oczy
3. nie lubię czekać, spóźnień
4. jestem ciemną blondynką
5. jestem CKM (tj. ciężko kapująca mózgownica) ^^
6. uwielbiam spaghetti <3 kocham je
7. jestem jedynaczką
8. jestem leniwa
9. kocham leniuchować i długo spać <3
10. zdecydowanie wolę psy od kotów- koty za mną nie przepadają, bo jak byłam mała to wrzucałam je do basenu XD i za każdym razem basen pękał :(
11. moim koszmarem jest chemia, fizyka i matma
12. zawsze w niedzielę i sobotę oglądam WWE- tj. World Wrestling Entertainment. nie ma nic lepszego nic spoceni faceci, którzy do tego walczą **
13. mam na biurku lusterko, w które non stop sie gapię :P- próżność heh =]
14. moje ulubione seriale to: Pamiętniki Wampirów, Teoria wielkiego podrywu, we dwoje raźniej, jesteś tam Chelsea i władcy much. I <3 Damon ^^

heh jestem, rzeczywiście walnięta. Wnioskuję, że twierdzicie tak samo czytając te i poprzednie fakty o mnie. No, ale nie przeciągając nominuję:
http://the-smell-of-two-hearts-1d.blogspot.com/
http://summer-paradise-1d-story.blogspot.com/
http://historiajedendee.blogspot.com/

1 komentarz: